Donatie ETOS
Ook nog even bij de ETOS geweest en een mooie donatie opgehaald. Dank je wel team Raveena.
Ook nog even bij de ETOS geweest en een mooie donatie opgehaald. Dank je wel team Raveena.
Vandaag weer een hele mooie donatie opgehaald bij Lush Dank je wel team Katerina/Paul.
Vandaag een hele mooie Moederdag markt gehouden. En veel moeders blij gemaakt met leuke make up en verzorging en chocolade. Mede mogelijk gemaakt door AH/ETOS/Vrijwilligers Sint voor ieder 1.
De vrijwilligers van sint voor ieder 1 hebben voor ons ingezameld. Dank je wel lieve mensen voor de mooie donatie. Ook nog 2 dozen met sokken meegekregen.